Förlåt om jag upprepar mina texter.

Jag skriver inte så mycket längre. Jag jobbar och försöker skaffa en plånbok tjock nog att köpa en gitarr.
Jag ska starta ett band förfan. Jag måste bara. Jag vill inget annat. Jo en sak. Läs texten som nu är klar. Känns det som iallafall.

Du är inget annat än ett barn
Ja som ett nyfött barn
Där skriken är allt du har
Och få le är allt du ber

Du vill inget annat än att le
Ja som de gör där bredve
De som ler för att de inte vet
Att skriken är allt du har

Som ett nyfött barn

Du vill ju bara le
Som barnet älskas av de bredve
Kravlöst men nånting är fel
När inte ens rösten är kvar

Du önskar du vore någonting
Att livet inte sprang ifrån dig
Eller om allt tog livet av sig
Slipper du vänta på att le

Le som dom där bredve

Du är inget annat än ett barn
Ja som ett nyfött barn
Där skriken är allt du har
Och få le är allt du ber

Du vet att vi alla ska dö
Någon sjöng om att alla
en dag ska dö
Kanske är det då

Du får le
Le som dom där bredve
Le som dom där bredve

Le som dom där bredve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback