Det är okej

Jag började att säga
ett tyst viskat hej
Men jag försvann, Du sa
"Så söt så det är sjukt"  

Du är sådär riktigt nära
att jag viskar Nej
Det känns som om jag
glömt att andas ut

Jag har glömt att andas för Dig
berättat det hemskaste om mig

Saker som vardagen döljer
sånt Du läser om i böcker

(Hur känns det nu?)

Du började att säga
halvjärtat "Det är okej"
Men det är inget svar
Förstår Du, jag är sjuk

Hur känns det att få höra
att jag viskar Nej
Det känns som om jag
känt Dig strunta i det Förut

Jag har glömt att andas för Dig
berättat det hemskaste om mig

Saker som vardagen döljer
sånt Du läser om i böcker

(Hur Känns det nu?)


Kommentarer
Postat av: Cicci

åh, den här är jättefin baby!

2007-04-28 @ 14:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback