Vi sitter inte i samma bil


Godnatt, Farväl
Allt är mer än vad hjärtat bär

Förlåt, Allt blev fel
Vi kommer aldrig ses något mer



Och efter några mil i någon annans bil
På flykt från dolda sår
Känner jag doften av ditt hår



Godnatt, Farväl
Allt blev mer än vad hjärtat bär

Men Även om jag minns hur du ler
Kan det inte bli vi två något mer



Och efter några mil i någon annans bil
På flykt från dolda sår
Känner jag doften av ditt hår

Och nu efter tusen mil i motsatt fil
På flykt från nya sår
Saknar jag våra svåra Älskade år


Förlåt



 


Kommentarer
Postat av: abc 123

jag blir helt tagen av hur duktig du är på att skriva.

2007-02-03 @ 22:46:13
Postat av: Jonathan

åh, tack så mycket. Det värmer jättemycket.

2007-02-03 @ 22:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback