Plastkartor

Nu när dagar fylls med Hat
finns det Inget mer att se
Inget som är evigt lagt
åt vacker och äkta Kärlek

För hur jag än vänder på kudden
och åter lägger mig ner
Så kommer jag Aldrig
känna såhär något mer

Oh min Älskling

Nu stal jag Ditt namn igen
För allt jag aldrig haft
är Ditt namn som endast mitt

Oh Du Älskling

Nu sa jag allt jag sagt igen
Och allt jag stulit
är av Guld och faktiskt Ditt

Allt jag är Är alltid Ditt

Och Nu när Hatet beskylls utav
vuxna med Diplom och vad än mer
Som felet jag allid haft
"Det blir snart bättre ska Du se"

För med vuxenmat i milligram
som sväljs i ett utan sked
Så kommer jag Aldrig
känna såhär något mer

Så kommer jag Aldrig
känna såhär
något mer


 


Kommentarer
Postat av: anki

för att..
"Nu stal jag Ditt namn igen
För allt jag aldrig haft
är Ditt namn som endast mitt"
..nu stal du mitt hjärta med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback