Bortglömt

Visst var det precis såhär
det aldrig skulle bli
Visst var det precis såhär
en gång i ett annat liv

Det var nånting Du glömt
nånstans är tiden ändå märkt
Det var nånting som gömts
under huden har det känts

Ge mig tid Ge mig svar
Ge mig allt Du någonsin har

Ge mig tid Håll mig kvar
Ge mig allt en bortglömd fras

Säg att Du älskar mig


Visst var det precis såhär
Du ville det ha det
Visst var det precis såhär
ett löjligt farligt spel

Det glipar i en omgjord söm
nånstans är det helt okej
Det brister som något ömt
under huden har det känts

Ge mig tid Ge mig svar
Ge mig allt Du någonsin har

Ge mig tid Håll mig kvar
Ge mig allt en bortglömd fras

Säg att Du älskar mig

Säg att Du älskar mig

Säg att Du, Säg att Du
att Du älskar mig


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej, Pojken med tigern. Läste "Bortglömt" och kunde sen inte låta bli att läsa resten av texterna. Måste säga att det är väldigt bra :) Försöker själv vara något av en poet men det går väl sådär. Kul att läsa såna fina ord skrivna av en kille.

Postat av: Jonathan

Tack :) försök till poeter är vi nog alla.

2007-05-11 @ 22:53:09
Postat av: anki

och åter igen så tycker jag om det.
har du bilddagboken, helgon eller nått sånt?

2007-05-14 @ 10:03:02
URL: http://ankiblom.blogg.se
Postat av: Jonathan

tack :) ah samma namn där som här :)

2007-05-14 @ 16:58:20
Postat av: carro

Håller med föregående skrivare, de är väldigt bra :)

2007-05-18 @ 00:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback