I Barns ögon


Ta mig tillbaks

Ge mig allt som tar mig tillbaks

Ge mig en sommarkvällsatmosfär
Med ögon så oskyldigt blå
som den tid när Vi var små
Då vi sparade en klunk med känslan av
Att dagen imorn är likadan

Att dagen imorn är likadan

Att dagen imorn har känslan av
att i Barns ögon vara likadan



Ta mig tillbaks

Ge mig allt som tar mig tillbaks

Ge mig en sommarnatt med Dig här
Ingen nytta av att kunna stå
Ge mig allt jag inte får
Så jag ler en stund med känslan av
Att dagen imorn är likadan

Att dagen imorn är likadan

Att dagen imorn har känslan av
att i Barns ögon vara
likadan


 


Kommentarer
Postat av: Sampe

Kan du inte skicka några fler gånger?

Postat av: Jonathan

haha, läs din bloggs kommentarer så fattar du varför det blev så

2007-05-07 @ 23:46:11
Postat av: Sampe

hajade det, men jag kunde inte låt o skriva ngt ;) sry

2007-05-07 @ 23:48:37
URL: http://sampes.wordpress.com
Postat av: Jonathan

haha okej, btw, den d'r stureplansfilmen i din blogg var skön :)

2007-05-07 @ 23:53:13
Postat av: Sampe

Haha ja! G´night

2007-05-08 @ 00:04:38
URL: http://sampes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback