Du & Det

Du tänker vill & Du viskar nåt svagt
jag fattar Din hand Allting är, Likadant

Du drömmer vill & Du somnar igen
jag ser en bild Ett stilla hat, för stunden


Stanna, stanna hos mig
en klyschig filmfras
men stanna, stanna hos mig
en trasig hjärtrad 


jag behöver Dig


Du stelnar till & Du ryggar Tillbaks
jag fattar Din hand Något skär, som Glas


Du skriker till & Du tappar all färg
jag ser en bild En skugga av, Dig själv


Stanna, stanna hos mig
en klyschig filmfras
men stanna, stanna hos mig
en trasig hjärtrad 


jag saknar  Dig



Kommentarer
Postat av: anna

<33

2007-09-22 @ 19:17:07
Postat av: ilovemynewstainlessshirt.webblogg.se

varför hatar du din bäste vän?

2007-09-28 @ 13:04:38
Postat av: Jonathan

Postade svaret i Din blogg :)
kom på nu att det är tid för lite förnyelse av underrubriken också. För allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback