Yo Adrian!

Film är bäst på bio, säger dom. Jag säger att bra filmer är bäst hemma i den nersuttna soffan med de gamla kuddarna man så många gånger förr gråtit filmtårar till. Äkta filmtårar, såna som kommer även fast filmen snarare har blivit ett visuellt soundtrack i ens stängda ögonlock då världen där ute känns så vanlig, grå & trist trots att det för stunden nästan ständiga sommarljuset stör den behövda sömnen man tvingat sig på genom att krossa drömmarna & viljorna man levde på som liten, vad är man nu? Liten & klok heter det.

Men nu, ett stort Men, för jag är påväg mot något nytt jag saknat så.
 


Kommentarer
Postat av: amanda

film på bio har för högt ljud :(

Postat av: Jonathan

ja oftast, men mindre biografer brukar vara helt lagom. Fast är det en pangpangrulle som man säger, anser jag att det är alltid för högt :(

2008-08-06 @ 18:51:25
URL: http://pojkenmedtigern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback